Sehari Ketiadaan Sawai!!

Salam n gud evening everyone...
arie nie i nak story sal sorg member i yg plek tapi GENDOT nie...
hahahahahahaha...
her name : Lyliana Sawai [kalw x silap aku lerr]
umo : xx [tgah mengakhiri zman remaja nya]
hobi : mbe....tdow [coz badan gendot] , makan [ semeztinya] , mengganggu ketenteraman aku n member aku, salu g tandas [ melabor amanah saham jerr]
warna feberet : hitam [ sesuai dgan dirimu ] n... ntah laa...x tau...
so...
kat ataz 2 lah sedikit perihal tentng idop die...
nie...i nak story nie..
arie nie kannn...sawai nie die x der kat klazz...
aku x tau laa plak sal aper...
rupanya die ikot mak die si wong ching lie 2 pi cboo...[pegi x ajak aku ponn]
seronok beronok ronok laa kan..
hahahahahahaha...
nak tau x...
kalaw die nie ade...x bezz n x syok idop aku...
die nie kasar...
maen rampass jer barang kite..
ingat ape..
kalaw barang kite die bwat skati jer..
klaw brang die kiter bwat cm 2...tau marah..
x tau jge prasaan org...prasaan die jerr yg die tau...
cakap pun main lepass jer...
benci laa aku...
bentok pun mcam kacang...
badan die pun ermmmm....
mcm ade something wrong jer...
hahahahahahaha.....
ade satu lagi...
die nie giler kuasa...
nak tau naper??
die berangan2 nak jadi kp n ketua asrama..
malu tol laa die nie kan..
ader hati...mentang2 la cazen die dulu pnah jadi pen.kp...
menyampah laa aku...
2 jer laa yg aku nak bagi tau...
so....arap2 nanti die x de masok klaz ag....
mak seyh koz da sudi bace!! (:

No comments:

Post a Comment