Kawan ku dilamun cinta[ANGAU]

SALAM...
N selamat petang...
aku baru jer pazz bangon tdow nie...
mate pun msih kekaburan ag...hhahaha
nie hhhaaaa....
aku nak criter sal sorg member aku nie...
die nie tengah or sedang jatuh cinta...
aku pun heran...
nape die jatuh cinta ngn budak berspect 2...
rabunnya cinta kot...
huhuhuhuh..
die bagi tau aku...camner care nak dpatkan nom phone budak 2..
aku bagi tu die laa...mintak dr budak 2 truzz...ape susah kan....
mbe die malu kot....
dalam klaz tdi...
aku rasa..
dri time perhmpunan da die dok prati budak berspect 2...
mjeling jeling laa 2...
sampai ke wak2 teraher...
ntah2 dah blik rumah pun cam2 ag...
di landa demam angau....
mentang2 org nak sambut valentine day[i mean sambut kematian valentine 2...]
hahahahahahaha
thats all from me...
mak seyh koz da sudi bace!! (:

No comments:

Post a Comment