PERCAYA PADA HATI..

Salam n gud morning...
awal aku bngun pagi nie...
mbe smlam tdow awal kot...
aku nak luahkan prasaan yg lame 'ternovel' [ x gune tbuku ag] di hati aku...]
aku nak bagi tau pasal hati aku...
organ yg ade kat dlam tubuh badan aku..
HATI...
bile aku bcakap soal hati...knape aku ssah sgat nak cyer cakap org...
ssah nak tau org tooo jujur ke x, mnipu n suke buat crter.....
yg paling aku anti sgt...org yg x jujur...
ssah nak kesan..wlwpun mate aku nie dpt scan..hahhahaha...
kate2 boy aku sendiri pun aku ssah nak cyer...bkan x nak cyer..klaw kite cyer nnti,tibe2 satu hari yg kite sedar die too mnipu,kn ssah...frust nak mampozz la time too..
n mule laa sumpah keramat bmain kat mulutt..hahahahaha...
klaw aku ckap dgan org too scra face-2-face...
bru aku boleh tau yg die jujur ke x....
tp bukan senang nak kesan....
kene tgok muke org yg bcakap tooo...
tpi yg paling penting aku rase,aku kene cyer kat hati org2 yg sayang kat aku....
hanya hati mreka lah yg aku boleh pcaye....
too jer dri aku...
SALAM..

XO FROM ME.. JUZ FOR U

mak seyh koz da sudi bace!! (:

No comments:

Post a Comment