SEPETANG BERSAMA MY LAPPP...

SALAM...
mat malam n petang...
herrrrmmm..
arie nampak gaya nya nak ujannn n ade kilat laa cket...
cam x mgizinkan aku nak mnaip post nie jer kan...
lupe nak bagi taw...
arie nie..umo aku dah genap 19...
gembira lahhh...
setaun lagi..aku dah jdi org dewasa....
hahahahaha..
xsabar rase nye jd org dewasa...
aku juz xsabar nk jd org yg berumo 20..hahahaha
wak2 2..aku akan kate...SELAMAT TINGGAL DUNIA REMAJAKU...
hahahahahaha...
nnnnnn..i nak criter nie..
petang tdi...i jumpe my lappppp...
sbenarnya..i dah jumpe arie khamizz..
n bile org ajak jumpe,kite jumpe la kan..
ksian klaw aku jwap x nak..
n ku pun dah lame sgt x tengok muke die....
smenjak die bhenti skolh mksudnye die p smbung blajar...
juz tengok kat fb jer..
rindu gegiler...
hahahahaha...
jrang jumpe...smnjak die x skolah ag...
hahahahahha...
x pe la..
asal dah jumpe....
mak seyh koz da sudi bace!! (:

No comments:

Post a Comment