Mimpi & Rindu...

Salam....
tadikan....aku bermimpi....
mimpi yg romantic...
ade tengok citer Gemersik Kalbu episod aher x semalam...
2 la yg aku mimpi....
tp aku yg jd pelakon dlm cter 2..[dlm mimpi laa]
dlm mimpi 2,aku rasa tinggi aku hmpir same dgn die...tinggi tol laa aku nie[dlm mimpi jer]
kalaw real,x laa tinggi sgt..
hahahahaha...
aku bg tau laa boy aku yg ku mimpikan die...
die kate mbe aku rindu die sangat2 kot...
mmg pun aku rindu die...
lame da x jumpe....
rindu sgt....
nak tengok camner laa rupe die skrg...
mane tau ade perubahan kann..
die pun salu bwat org ketawe,bguru dgn die...mmg indah tol la wak2  tooo...
dlm diam aku plak yg boleh jatuh cinta kt die....heheheheheh
jite org pun happy jer....
n die open org nye....
ade gile2 cket...
xpnah nak serius...p die kate,time tdow jer die serius...
hahahahahaha...
nape aku x berani nak ckap dari dulu kan...
mbe disebabkan die salu cter sal kene tolak kat aku kot...
bab 2 laa yg aku x jadi nak bg tau...
p skrg...aku bahagia sgt2....
mcm kata cikgu Liew..."cari seseorang yg fokus kat satu bnda"
finally...i find him....
mbe yg terbaik antara yg tbaik kot....
hehehehehehe...
love him soooo much!!!!
mak seyh koz da sudi bace!! (:

Comments
2 Comments

2 comments: